6 de nov. 2009

PANELLETS

Tot i que gairebé ja ha passat el temps dels panellets, aquí us penjo la meva recepta, per si la voleu provar l'any que ve.
Jo els faig amb la Thermomix per anar més ràpid, però es poden fer a mà fàcilment.

Ingredients:

  • 500 gr de sucre
  • La pell d'una llimona, només la part groga
  • 500 gr d'ametlla (jo ja la compro mòlta)
  • 100 gr de moniato
  • 100 gr de pinyons
  • 100 gr d'ametlla picada
Preparació:
Fiquem al vas de la TH31 el sucre i el glassegem durant 20 seg a vel. 5-10 progressiu. Afegim la pell de la limona i repetim l'operació.
Afegim el moniato cuit (jo el faig al forn) i ho barregm 6 seg a vel. 6.
Retirem la massa del vas (jo l'acabo d'amassar a mà) i la guaredem en una bossa de plàstic a la nevera unes 12 hores com a mínim.
Precalentem el forn a 180ºC.
Fem boletes amb la massa, hi clavem els pinyons o les ametlles picades, les col·loquem en una safata de forn forrada amb paper vegetal. Batem un ou i anem pintant les boletes. Introduïm la safata al forn i deixem que es cogui durant 15 min més o menys. Després ho gratinem 2 minutets més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada