15 de maig 2011

Pastís d'aniversari de la Pia (pastís per xocoaddictes!)

El dia 7 de maig la Pia va fer 2 anys!! Aquest any varem preparar una petita festa d'aniversari amb familiars i amics.


Aquest any però també vaig intentar preparar-li un pastís que li encantès! A la Pia li agrada molt la xocolata i la primera idea era fer un pastís de tres xocolates, però després d'una gran recerca no vaig conseguir trobar sobres de cuallada, per tant em vaig decantar pel pastís per xocoaddictes de la Gemma de "La cuina de casa" que ja m'havia recomanat alguna vegada (tot i que vaig fer alguna petita variació).




També vaig comprar uns motlles de silicons per fer números de xocolata, us els recomano!!


Ingredients:

  • 1 sobre de Flam Royal de 4 racions
  • 250g de xocolata negra
  • 600ml de nata líquida per muntar
  • 50g d'ametlles en pols
  • galetes digestive
  • mantega
Preparació:
Triturar les galetes amb la thermomix, afegir uns 60 g de mantega, afegir la papallona i ficar-ho en velocitat espiga fins que estigui ben amassat. Ficar-ho en un motlle desmotllable. Deixar refredar.
Triturar la xocolata durant uns segons a v 3-5-7-9. Afegir tots els ingredients en el vas, barrejar 4'' - v 6 i programar 10' - T 100º - v 4. Abocar la crema en el motlle, deixar refredar una mica i reservar a la nevera un mínim de 4 hores. 

I ja està, bon profit i MOLTES FELICITATS!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada