12 de març 2013

Enreixat de xocolata (Santa Pia)

Aquest any pel Sant de la Pia em vaig atrevir a fer un enreixat, si s'utilitza el "rodillo" per fer enreixats és força fàcil, senzillament que s'ha de tenir una mica de paciència a l'hora de col·locar-ho.

La recepta la vaig treure del meu blog preferit "La cuina de casa"!

 
Aquí teniu la recepta:

Ingredients:
• 1 làmina de pasta de full rectangular
• Nutella
• 1 ou
Preparació:
Tallar la pasta de full per la meitat, obtenint dues bandes llargues i primes. Procurar fer una banda una mica més ample que l’altra (1cm més ample és suficient).
Sobre la banda més ample, escampar la Nutella al centre, deixant 1cm de vora tot el voltant. Pintar amb ou batut tota la vora.
Marcar els talls sobre l’altra pasta de full. Estirar els talls a l’ample per tal que s’obrin una mica. Amb l’ajut del corró, agafar amb compte la pasta de full i col·locar-la sobre la capa de Nutella.
Prémer tot el lateral per tal que s’enganxin les dues capes. Retallar la vora amb un ganivet per tal d’igualar els laterals. Pintar per sobre amb ou batut i coure-ho al forn 30 minuts a 180º fins que es dauri.
Espero que us agradi i bon profit!
Ah! també vaig fer un pastís de taronja, però se'm va enganxar al motllo. Per tant vaig tenir que improvitzar i en vaig treure aquesta Deconstrucció de pastís de taronja:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada