19 de set. 2010

Coca de Llardons

Ja feia dies que no actualitzava el bloc!!! I ara em toca recapitular una mica amb algunes recpetes que tenia pendents.

Aquest any per Sant Pau vaig decidir fer una coca de Llardons, ja feia temps que em rondava pel cap de fer-ne una, ja que a mi m'encanten. Consultant el Blog de " La cuina de casa" vaig trobar una recepta boníssima, com no!!!


Ingredients:
  • 1 làmina de pasta de full 
  • 100 g de llardons
  • 150 g de sucre
  • pinyons
  • 1 ou
  • licor d'anís
  • canyella en pols
Preparació:

Estirar la làmina de pasta de full amb un corró, pintar-la amb una mica d’anís per sobre i ficar-hi una mica de canyella en pols per sobre. 
Dividir la làmina en tres parts longitdinals. 
Escampar per sobre la franja central la meitat dels llardons (previament triturats) i la tercera part del sucre. Doblegar una banda sobre la franja central i xafar-la una mica amb el corró. 
Tornar a posar anís, canyella, la resta de llardons i un terç de sucre. 
Tapar amb l'altra banda i tornar a xafar-la amb el corró. 
Pintar la coca amb l'ou batut i ficar-hi a sobre la resta del sucre i els pinyons. 
Coure la coca al forn a 190º fins que sigui daurada (uns 30 minuts).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada