2 de març 2011

Espaguetis amb cloïsses a l'estil Ferran Adrià

Quan varem anar al Bulli al gener ens van regalar el llibre "Cocinar en Casa con Caprabo y Ferran Adrià", es tracta d'un llibre amb consells i receptes fàcils i que donen molt bon resultat.


Fa unes setmanes vaig decidir ficar-ne alguna en pràctica, i em vaig inclinar per aquests espaguetis. Es tracta d'un procediment similar al rissotto ja que els espaguetis no s'han de bullir previament.


Fàcils i boníssims!


Ingredients:

  • Espaguetis
  • All
  • Julivert
  • Fumet de peix (jo el vaig comprar ja preparat, també es pot utilitzar aigua o caldo de verdures)
  • Cloïsses
Preparació:
  1. Dorem els espaguetis en una paella amb una mica d'oli.
  2. Afegim l'all picat i el julivert.
  3. Anem afegint el fumet a poc a poc.
  4. Uns minuts abans  que els espaguetis estiguin cuits afegim les cloïsses. Deixem que s'obrin i que la pasta s'acabi de coure. Posem el punt de sal.
Veureu que només embrutareu una paella!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada