16 d’oct. 2011

Cabell d'àngel i coca de cabell d'àngel.

Fa uns mesos un company de feina em va regalar dues carabasses de cabell d'àngel, llavors vaig pensar que era la meva oportunitat per atrevir-me a fer-lo! Vaig telefonar a la meva àvia i li vaig demanar la recepta!!


CABELL D'ÀNGEL


Ingredients:

  • 2 carabasses de cabell d'àngel
  • 500-600 g de sucre moreno
  • 1 branca de canyella
  • ratlladura de llimona
Preparació:
Trossegem les carabasses, les fiquem dins d'una cassola amb aigua que bulli, deixem que es vagin coient fins que estiguin una mica toves.
Treiem les carabasses de la cassola, les pelem i en treiem les llavors.
Pesem la polpa de les carabasses, i les fiquem en una cassola, hi afegim la meitat del pes de sucre, la rama de canyella i la ratlladura de llimona.
Deixem que es vagi coient, remanat-ho durant tota l'estona. Veurem que la carabassa deixa anar una mica d'agua, després de ben bé 1 hora el cabell d'àngel ja estarà preparat!

COCA DE CABELL D'ÀNGEL

Ingredients:
  • 1 làmina de pasta de full (jo utilitzo la de la Cocinera)
  • pinyons
  • 1 ou
  • cabell d'àngel
Preparació:
Estenem la làmina de pasta de full i punxem la zona central amb una forquilla. A la zona central hi estenem el cabell d'àngel (de forma generosa), doblegem la resta de pasta de full dels costats cap amunt per cobrir el cabell d'àngel (com si fèssim un sobre).
Ho pintem amb ou batut, i a sobre hi fiquem pinyons.
Ho fiquem a coure al forn a 200 ºC uns 15 min, i ja la tenim preparada!!!

Bon profit!

Per cert, us adjunto la foto de l'esmorzar que varem organitzar amb els companys del tren (la coca també hi era present)!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada