2 de nov. 2010

Braç a la Fabiola

Ja feia dies que pensava en fer un postre amb el que la Pia també hi pogués participar, tal i com jo feia quan era petita amb la meva padrina.
Aquest és un postre molt típic de casa meva, jo l'he menjat des de ben petita:






Ingredients:

  • 200 g sucre
  • 100 - 150 g mantega
  • Nutella
  • Galetes Maria (aquestes són Núria)
  • llet
Preparació:

Es barregen el sucre, la mantega i la Nuetella amb unes barilles, fins que la barreja estigui ben fina.
Es comença a muntar el braç mullant les galetes amb llet i ficant-hi la crema que hem preparat entre galeta i galeta, fins que tenim el braç a la llarga que vulguem.
Per acabar el braça es poden ficar unes clares a punt de neu per sobre, o bé acabar-ho amb la mateixa crema.

La Pia s'ho va passar bomba fent-lo i menjant-lo!

1 comentari:

  1. AQUEST és el que m'heu de fer per celebrar que algun dia acabi la dieta, val??? :)

    ResponElimina